RETALLOS. Recuperamos un dos deseños que formaron parte da mostra de rúa que, con permiso de GADISA, instalaríamos na fachada arruinada da casa que foi domicilio – estudo do escritor, pensador e intelectual atlantista don Victoriano García Martí, nos Areos.
Presidían o lugar pezas senlleiras das súas devocións sentimentais e empeños de altas metas humanísticas: a recuperación e interpretación da obra de Rosalía de Castro, a reivindicación da condición galega da obra e xenialidade de Valle-Inclán, dar visibilidade ao protagonismo da Muller na literatura, na historia da cultura e no mundo contemporáneo, sair ao rescate do bo nome e memoria de figuras que, como el mesmo, transitaron do século XIX ao XX e foron víctimas dun país destruido entre extremismos ideolóxicos.
Teríanos gostado que a homenaxe que pretendíamos con esta sorte de deseños, unión de imaxes e palabras de louvanza do gran Fillo Predilecto da Pobra do Caramiñal, tivese un carácter permanente alí onde naceu, viveu e creou arte e pensamentos. Por decisión allea ao noso interese público non puido ser. Imponse a fea visión dunha ruina irrespetuosa e falta de exemplaridade co espíritu do autor e coa paisaxe de todos nós.
———
RETAZOS. Recuperamos uno de los diseños que formaron parte de la muestra de calle que, con permiso de GADISA, instalaríamos en la fachada de la casa que fue domicilio – estudio del escritor, pensador e intelectual atlantista don Victoriano García Martí, en Os Areos.
Presidían el lugar piezas señeras de sus devociones sentimentales y empeños de altas metas humanísticas: la recuperación e interpretación de la obra de Rosalía de Castro, a reivindicación da condición gallega de la obra y genialidad de Valle-Inclán, dar visibilidad al protagonismo de la Mujer en la literatura, en la historia de la cultura y en el mundo contemporáneo, salir al rescate del buen nombre y memoria de figuras que, como él mismo, transitaron del siglo XIX al XX y fueron víctimas dun país destruido entre extremismos ideológicos.
Nos habría gustado que el homenaje que pretendíamos con esta suerte de diseños, unión de imágenes y de palabras en alabanza del gran Hijo Predilecto de A Pobra do Caramiñal, tuviese un carácter permanente allí donde nació, vivió y creo arte y pensamientos. Por decisión ajena a nuestro interés público no pudo ser. Se impone la fea visión de una ruina irrespetuosa y falta de ejemplaridad con el autor y con el paisaje de todos nosotros.